Indendørstræning 2016
FAST5 Touch referat
11/02/2016

Indkaldelse til generalforsamling 2016

Der indkaldelse hermed til Generalforsamling i Aarhus Rugby Klub lørdag d. 27/2 kl. 13.30. Generalforsamlingen afholdes i klubhuset på Vårkjærvej 75, 8260 Viby J.

Dagsorden ifl. vedtægterne:

2. Formandens beretning samt uddeling af ’årets m/k’.
  3. Fremlæggelse og godkendelse af foreningens regnskab
  4. Fremlæggelse og godkendelse af kontingent
  5. Indkomne forslag
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt formænd for udvalg
  7. Valg af revisor
  8. Diverse

Foreningens regnskab kan rekvireres hos kassereren 14 dage før den ordinære generalforsamling.

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 10 dage før generalforsamlingen afholdes.

Er der interesse i at stille op til en bestyrelsespost, så kontakt eventuelt den nuværende bestyrelse på forhånd.

Der opfordres til, at alle medlemmer af Aarhus Rugby Klub deltager på generalforsamlingen.

Efter generalforsamlingen vil klubhuset danne ramme for 3. runde af dette års Six Nation. Bestyrelsen er vært ved mad og drikke, husk tilmelding på Facebook.