Kontingent

Hvorfor er det vigtigt?

Kontingent er en vigtig del af hvilken som helst forening – om det er en sportsklub eller den lokale billardklub. Med kontingentet støtter du Aarhus Rugby Klub og dens udgifter ifm. dét at være en af Danmarks største rugbyklubber.

Skal jeg betale til tiden?

Det er en selvfølge, at kontingent betales til tiden, da dette er med til at sikre, at der kan spilles rugby – og det er jo dét, vi gerne vil! Det vil jo være træls, hvis ens løn ikke kom til tiden – hvordan skal man så betale husleje?

Hvad koster det?

Nedenfor kan du læse om de forskellige kontingentsatser for hhv. kvinder, ungdom og senior, samt prisen for medlemskabet i Aarhus Rugby Klub der gælder senior og kvinder. Har du nogle spørgsmål til kontingent mm., så kontakt vores kasserer her.
Hvordan opsiger jeg?

Du meddeler skriftligt til ARK’s sekretær eller kasserer, at du ønsker at stoppe som medlem af Aarhus Rugby Klub. Husk at opsige din aftale om bankoverførsel til ARK. Udmeldelse er kun gældende, hvis klubbens sekretær eller kasserer har modtaget skriftlig besked.

Hvad hvis jeg skal ud at rejse?

For at undgå kontingent rykkere, skal du ved fravær i længere tid (minimum 2 mdr.) pga. udenlandsrejse, skole/praktikophold, værnepligt, skader eller lign. – meddele dette til din træner samt skriftligt til klubbens sekretær. Standby er kun gældende, hvis klubbens sekretær har modtaget skriftlig besked.

Kontingentsatser

Læs om de nye kontingentsatser her

Herre Seniormedlemsskab: 600kr – betales senest 1/3

Det årlige Herre Seniormedlemskab giver ret til at supplere med efterfølgende tillæg:
Førsteholdskontingent: 2 x 700 kr. – betales senest 1/4 og 1/9.

Kvinde Seniormedlemskab: 600 kr. x 2 – betales senest 1/3 og 1/9.

Ungdomsmedlemskab U12 og nedefter: 2 x 300 kr. – betales senest 1/4 og 1/9.

Ungdomsmedlemskab U13 og opefter: 2 x 600 kr. – betales senest 1/4 og 1/9.

ARK’s venner medlemskab: 250 kr. – betales løbende og gælder for betalt kalenderår.

BANK: DANSKE BANK
REG.NR.: 3409
KONTONR.: 12792034
MODTAGER: AARHUS RUGBY KLUB
N.B: Husk altid at påføre dit FULDE NAVN samt hhv. herre, kvinde eller ungdom. F.eks. "Jens Jensen, herre" .

Medlemskabet og spillerkontingent for foråret kan godt betales samtidig, hvis nogle vil benytte sig af dette.