Kære medlemmer.
I overensstemmelse med klubbens vedtægter indkaldes hermed til ordinær generalforsamling mandag d. 29. juni 18.00 i klubben (hvis vejret tillader det, foregår det udendørs). Der vil være aftensmad til alle fremmødte, så tilmeld dig begivenheden, således at vi kan planlægge derefter.
Foreningens regnskab kan rekvireres hos kassereren 14 dage forud for generalforsamlingen.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 10
dage før generalforsamlingen afholdes.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning samt uddeling af årets m/k
3. Fremlæggelse og godkendelse af foreningens regnskab
4. Fremlæggelse og godkendelse af kontingent
5. Indkomne forslag
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt formand for udvalg
7. Valg af revisor
8. Diverse
Stemmeberettiget er kun de medlemmer, der er fyldt 16 år og som har betalt den sidste
kontingentindkrævning og som ikke har yderligere gæld i klubben. Forældre/værge kan på børns
vegne, når disse ikke er fyldt 16 år, udnytte denne stemmeret.
ENGLISH: The annual general meeting is upon us, and we meet up to review the year, choose new board members, etc. If you have any questions, contact Anna (chairman).

Comments are closed.