Referat af generalforsamling
Optakt: Aarhus Rugby Klub vs. Aalborg Rugby Klub
04/05/2017

Nye spillertrøjer til Aarhus Rugby Klub

Kaptajn Kenneth Rasmussen og den franske wing Romain.

Lørdag d. 6. maj optræder Aarhus Rugby Klubs senior- og kvindehold for første gang i de nye spillertrøjer, når herreholdet spiller mod rivalerne fra FACEBOOK: Aalborg Rugby Klub Lynet ArkPARK i Viby J. Pigerne tager til Exiles til anden runde af kvindeturneringen. Første turnering endte med 2 sejre ud af 4.

Forinden har Aarhus Rugby Klubs bestyrelse arbejdet hårdt med at få bestilt nye trøjer, der både i design og kvalitet skal matche de forsvarende danske mestre fra Aarhus.
Valget faldt på trøjer fra det anerkendte sportstøjfirma Canterbury of New Zealand, der også laver trøjer til det engelske rugbylandshold.

Trøjerne er designet med udgangspunkt i de trøjer, Aarhus Rugby Klub spillede i, da de vandt det første mesterskab tilbage i 1994. Siden da er det blevet til 6 danske mesterskaber – senest i 2016. Farverne er de velkendte sorte og limegrønne farver, der akkompagnere hinanden i et flot stribet design. Den limegrønne farve “Miami Lime”, kom første gang til Aarhus Rugby Klub i forbindelse med et nyt logo tilbage i 2007.

I sammenhæng med de nye spillertrøjer skal der ligeledes lyde et stort tak til vores hovedsponsor ABM Gulve, samt et ligeså stort tak til Carlsberg Sportsfond for støtte til spilletrøjerne.

Kaptajn Kenneth Rasmussen og den franske wing Romain.