Optakt: Odder vs. Aarhus Rugby Klub
ARK – SVRC Virgiel
03/05/2016

Optakt: ARK vs Holland

Den 30. april ankommer et kuld af de mest talentfulde sportsstuderende, som Holland kan præstere og spiller en vigtig kamp mod ARK.

Som alle bekendt ved, så endte ARK på en flot 3. plads i sidste års Super 6. Dette medførte en kvalifikationskamp til den eftertragtede European Challenge Cup 16/17-sæsonen.
Efter en overraskende sejr mod det seedede hold, Hampstead, i første runde, er vi nu nået til den anden og afgørende play off-kamp, der vil kunne resultere i en plads i gruppespillet. Her skal ARK møde det hollandske universitetsmesterhold, The Black Tulips, der har gjort rent bord i den hjemlige liga.
I fraværet af den etablerede trænerdue, har undertegnet taget tøjlerne på sig, og vil med et progressivt high-perfomance-mind-set, baseret på den sagnomspundne Tour-Trekant, reformerer Dansk Rugby for evig og altid.

ARK’s udvalgte krigere er:

1. The Big Fuss
2. Raveheart (VC)
3. Mheartssigere er:-Trekantg og altidtaget tøjlerne på sig, og vil med et reformerende high-perfomance-mind-set agic Mike
4. Vegan Lover

Ulle

Manager: Peter Pedal
. c Mike
Der er Kick Off kl. 14.00 og efterfølgende indbyder klubbens gastromand, Thomas Ryan, til banket og fest i klubhuset.

Vel mødt!