teamphoto
05/04/2017

Optakt: Erritsø vs. Aarhus Rugby Klub

Kamp-header1

Solen er fremme, græsset er grønt og som køer på græs er Aarhus Rugby Klub nu har til årets første kamp i den hjemlige liga mod Erritsø i 1. div. vest. Kampen spilles i Erritsø, og der er altid gang i løjerne når de to mandskaber mødes på rugbybanen. Aarhus havde en friweekend sidste, hvilket må siges at være nødvendig efter kampen i Hamburg. Dog er holdet opsat på at få startet sæsonen bedst muligt, og det er noget nær stærkeste opstilling der træder på banen.

Erritsø spillede sidste weekend mod Hundested, hvilket dog resulterede i et stort nederlag. De må derfor være opsatte på at rejse sig igen. Det bliver dog noget af en opgave, eftersom cheftræner Chris Adbys hold ser således ud:

DP,
Gibson,